2013. február 1., péntek

Korizás


Ránéztem a lábamra. Ez így nem lesz jó –gondoltam, de felálltam. A ruhatárba vittem a táskámat és mindent, amit nem akartam kivinni a jégre. Emberek ültek, álltak, jöttek, mentek és én lassan azt sem tudtam merre menjek. Testvérem meglátott és intett. Megkönnyebbülve mentem oda hozzá.

- Indulás! – adta ki a parancsot, és már ment is kifelé.

Egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor volt rajtam korcsolya. De nem nagyon aggódtam, hiszen, amikor legutóbb volt rajtam, akkor is egy fél óra alatt belejöttem. Reméltem, hogy most sem lesz másképp. Lebattyogtam a lépcsőn és óvatosan rácsúsztam a jégre. Ott azonban ledermedtem. Nem mertem tovább menni. Túl labilis volt a talaj alattam és féltem, hogy elesem. A testvérem ez alatt megtett egy kört és most újra itt áll előttem.

- Gyere! – nyújtotta ki felém mind a két kezét.

Örömmel fogadtam el az ajánlatát, és szép lassan sikerült annyit megtanulnom, hogy hogyan csússzak és álljak meg. Aztán elengedett és nekem egyre jobban és jobbam ment. Végre én is száguldhattam. A hideg levegő belekapott a hajamba, amely uszályként követett. Majd a testvérem megragadta a karomat és azt kiáltotta:

- Te vagy a fogó! – és én nevetve kergettem őt keresztül-kasul a pályán, de sosem sikerült elkapnom.

Aztán hirtelen megjelent egy lány a pálya közepén, és én elbűvölve néztem.

- Szép mi? – mondta a testvérem, aki idő közben mellém ért.

Nem mondtam semmit, csak néztem a forgó lányt. Olyan kecses és szép volt. Mintha repülne. Kezét kitárta, mintha tényleg szárnyai lennének, ugrott, pörgött, egy lábon csúszott.

Próbáltam én is utánozni, de nem ment nekem olyan szépen. Kicsit félve néztem körül mindig, amikor megálltam egy-egy csúszásnál. Nem akartam, hogy idiótának nézzenek, azonban valahogy így éreztem magam. Egy idióta vagyok, aki egy fél óra alatt azt hiszi, hogy tud korcsolyázni.

De valahányszor újra neki indultam, nem tudtam ellenállni. Kecsesnek éreztem magam, szépnek, aki képes még a legbonyolultabb forgásokat is megcsinálni.

Mikor megálltam és körbenéztem a pályán, elgondolkodtam és rájöttem: amíg jól érzem magam, addig nem érdekel, mit gondolnak mások.

2013.01.31.

3 megjegyzés:

  1. Kedves Zuzu,
    Remélem még emlékszel a legelső hozzászólásomra. Azt írtam, hogy elfogom olvasni az össze bejegyzésedet. Igen, ha emlékeim nem csalnak az novemberben volt, a dolgon nem változtat ha magyarázkodok, hogy miért tűntem el, így alakult. De ígéretemhez íven most folytatom és egyszer csak, majd a sor végére jutok.
    Nagyon tetszenek az írásaid, van tehetséged hozzá. Ráadásul aktív is vagy. Nem is értem, hogy nincsenek olvasok :/
    Nagyon jó a blogod kinézete, mert ugye más, mint volt?
    Úgy vélem felfedezni, hogy neked ezek az egy percesek az erősségeid. Nekem meg sajnos ezek amik nem nagyon mennek (még)
    Ez szintén egy nagyon jó kis történet, komoly mondanivalóval az utolsó gondolattal, mert ugyanis azon érdemes elgondolkodni.
    Ráadásul aktuális is vagy, mert ezt télen írtad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bryan!
      Igen emlékeszem rád és köszönöm, hogy visszatértél. Vannak olvasóim, csak azok többsége a rokonságom, így ők csak elolvassák és ennyi.
      A kinézettel nem vagyok elégedett, eléggé gyenge, de nem tudok vele mit csinálni, tőlem ennyi telik... :/
      Örülök, hogy tetszik és remélem azért majd egyszer tényleg a végére jutsz, bár lehet nem hagyom magam :)

      Törlés
    2. Rengeteg design blog van,akik megcsinálják neked a blogodat.

      Törlés